Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Var ett tag sen nu

Av Ida Frid - 17 maj 2014 18:22

Hallå!
Nu har jag inte skrivit på jätte länge! :O
Men det har inte hänt så mycket och jag har haft ganska mycket att göra i skolan, jag fick ett A på mitt musikprov vi hade förra veckan! Så nöjd :3
Nu har det äntligen blivit varmt!!
Idag har vi till och med ätit ute på verandan :D
Daisy har inte sprungit på ett tag nu, hon löper.. Men hon är pigg och glad ändå :)
Imorgon ska vi fira bästa mostern, Tommy och Marie :)
Dom har nämligen fyllt år! :D
Idag har jag och mamma varit i Nynäshamn för att köpa presenter till dom :D
Kan inte riktigt skriva vad dom har fått för att någon kanske kollar och då är det ju inte så kul om man redan vet vad man ska få x]
Just nu ligger jag i soffan i köket och tar det lugnt, tror jag ska gå hem till Andersson nu :)
Ska bara kolla med pappa om han kan gå med Daisy, jag är helt slut x}
Jag tar även hand om en liten larv som jag hittade i skogen för någon vecka sen, det hade varit runt tre plus och det kunde typ inte röra sig men nu mår den bättre och jag ska snart släppa ut den :)

Ni ska få lite bilder tänkte jag på lite olika saker :)

Hejdå så länge! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Frid - 7 maj 2014 19:58


Hellu! Det var ett tag sen jag bloggade, men nu är jag tillbaka! Just nu är jag i en liten skog utanför vårat hus (utan hund faktiskt) dom har precis tagit bort lite skog så min mamma, moster och några till kan göra ett hundhängn! Jag har inte ...

Av Ida Frid - 5 maj 2014 10:37


Hejsan!Idag är det studiedag så jag är ledig från skolan :) Nu håller jag på att äta frukost :) Idag har jag tänkt skriva klart mina SV uppgifter så dom blir klara, sen ska jag vara lite med hundarna, dom behöver träna lite mer på kom och stanna....

Av Ida Frid - 4 maj 2014 17:08


Hmm.. Bilden på Daisy kom visst inte upp så jag lägger upp den nu istället :P ...

Av Ida Frid - 4 maj 2014 17:06

Hejhej! Nu är jag påväg hem från NYKÖPING, skrev Norrköping i förra inlägget xD Det har varit jätte najs att få se deras lägenhet i "verkligheten", vi har ätit korv med bröd, pratat, fikat och målat :) och såklart var 2 hundar med! ;) Daisy o...

Av Ida Frid - 3 maj 2014 22:33

Hellu! Just nu sitter jag i soffan med 3 hundar + mamma, det är så mysigt att vara hemma ...

Presentation

Välkommen till min och Daisy´s blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards