Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Ida Frid - 7 maj 2014 19:58

Hellu!
Det var ett tag sen jag bloggade, men nu är jag tillbaka! Just nu är jag i en liten skog utanför vårat hus (utan hund faktiskt) dom har precis tagit bort lite skog så min mamma, moster och några till kan göra ett hundhängn!

Jag har inte haft tid att blogga för att nu är skolan igång igen och jag har varit med kompisar och ska ha prov så jag har inte haft tid :]

Det är ganska kallt ute, det är snart 5+ och jag bara väntar på att regnet ska börja ösa ner..

Igår var jag och Daisy på hundpromenad med 3 andra hundar, det gick så bra dom kunde vara lösa nästan hela promenaden, sön dom sprang! :D

Nu är jag på framsidan och ska gå in innan mina fingrar går av (jag har väldigt känsliga händer)

Imorgon ska vi ha musik prov, jag och Alida tränarade lite idag och för mig sitter det riktigt bra! :D

Jaja, nu ska jag och Daisy fortsätta kolla på TV ;)

Ni ska få se lite bilder på "skogen"

Presentation

Välkommen till min och Daisy´s blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards