Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Ida Frid - 3 maj 2014 22:33

Hellu!
Just nu sitter jag i soffan med 3 hundar + mamma, det är så mysigt att vara hemma <3
Nu kollar vi på någon Harry Potter film, vet inte riktigt vilken det är xD

Våran äldsta hund Sammi (8år) ligger och drömmer, det låter lite läskigt faktiskt :P

Imorgon ska vi till min systers (Carolin) och hennes pojkväns (Emil) nya lägenhet i Norrköping, vi ska åka dit och måla lite och fika :)
Jaha nu ska jag fortsätta att kolla så att jag hänger med lite :)

/Ida

Av Ida Frid - 3 maj 2014 10:22

Godmorgon! :D
Jag har ju sovit över hos mina kusiner med Daisy, vi fick sova i Marie's rum :)
Inatt var Daisy lite besvärlig, hon ville gärna gå ner för trappen till hennes 2 syskon (mina kusiner hade kullen Daisy kommer ifrån, vi har Tobbe från den kullen också men Daisy är min)
Men sen när hon fick ligga vid mitt huvud och ha sitt huvud på min hand kunde hon somna <3 :)

Imorse var jag och Marie lite flummiga.. Marie är 23 år och hon är en jääääätte snäll tjej som har min konstiga/äckliga humor som gör att vi är väldigt lika och är ganska nära :) (tror jag) xD

Igår kväll kollade jag ju på let's Dance och då åkte Gunhild ut, det tycker jag var lite synd :/

Haha ni bara måste se hur Daisy låg igår kväll i soffan! ^^
Så söt :D ni ser Tommys ben där också :) (min kusin)

Presentation

Välkommen till min och Daisy´s blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards